reklama

Duck and sheep :)

Fotopríbeh?!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Pôvodne som nevedel aký názov mám da tomuto článku, ba ani doteraz nie som si istý či je to ten správny názov. Ale aspoň vystihuje to, čo je tu zobrazené. Dlho som rozmýšľal, aký komentár napíšem k fotkám. Pred tým ako som ichchcel zverejniť, som si ich ešte posledný krát pozrel a napadlo ma, žečo by sa stalo keby bol z toho nejaký fotopríbeh. No a stalo sa. Dúfam,že sa Vám aspoň jedna vec z tohto článku zapáčila :)

... jedna kačica sa raz vydala navštíviť svoje kamarátky ovce, svojou prítomnosťou im chcela spríjemniť tieto horúce dni ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

... cestou stretla dve susedky, ktoré neodolali chvíľke oddychu pri jazierku, neskôr sa však rozhodli, že pôjdu s ňou ...

Obrázok blogu

... malá ovečka sa im vydala oproti ...

Obrázok blogu

... poctená ich návštevou ich pozvala na čerstvú trávu, nemyslím tým nijakú drogu, ale obyčajnú trávu, ktorá rastie všade ...

Obrázok blogu

... naraz zistili, že ich niekto fotí a tak kačice prestali jesť, usadili sa a zaujali svoje pozície ...

Obrázok blogu

... cestou domov ani ona nedolala a zastavila sa pri už spomínanom jazierku ...

Obrázok blogu


foto: Róbert Kekiš

Róbert Kekiš

Róbert Kekiš

Bloger 
  • Počet článkov:  81
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem život a preto si ho chcem vychutnať naplno ... Zoznam autorových rubrík:  FARBYZIMAPOTULKY PRÍRODOUNÁBOŽENSTVOJEDNODUCHO FOTKYNAŠA SEDEMBOLESTNÁNAŠE MESTÁ & MIESTAZVIERATKÁSLNKOV HOLANDSKUV TALIANSKUNOČNÝ SVET

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu